Reklamacje w sklepie Centify.pl
Każdy produkt zakupiony w naszym sklepie objęty jest 2-letnią gwarancją producenta, liczoną od momentu otrzymania towaru. W przypadku wystąpienia wady towaru możesz skorzystać z uprawnień wynikających z tej gwarancji.
Jak zgłosić reklamację?
E-mailem: sklep@centify.pl
W zgłoszeniu reklamacyjnym podaj:
Opis ujawnionej wady,
Okoliczności oraz datę jej wystąpienia,
Dowód zakupu (paragon lub faktura).
Po otrzymaniu zgłoszenia poinstruujemy Cię o dalszym przebiegu reklamacji. W zależności od warunków gwarancji producenta, wadliwy produkt może zostać naprawiony, wymieniony na nowy lub objęty zwrotem środków.
Reklamacja z tytułu rękojmi
Jeśli wada produktu nie jest objęta gwarancją producenta, masz prawo do reklamacji na podstawie przepisów o rękojmi zawartych w Kodeksie cywilnym.
Takie zgłoszenia rozpatrujemy w ciągu 14 dni, a w przypadku pozytywnej decyzji możesz liczyć na:
Naprawę lub wymianę produktu,
Obniżenie ceny lub zwrot środków w ciągu 14 dni od rozpatrzenia reklamacji.
Masz pytania? Skontaktuj się z nami!